środa, 25 czerwca 2014

ZAKOŃCZENIE





PRZED PRZECZYTANIEM ZAKOŃCZENIA WŁĄCZ PODKŁAD







Matylda ( babcia Wiktorii )
Wiktoria nigdy nie umiała pogodzić się z odejściem Bartka. Pewnego razu po powrocie ze sklepu znalazłam ją nieprzytomną w łazience w kałuży krwi wypływającej z jej żył. Stało się to o czym marzyła odkąd go straciła. Wierzę, że teraz z Bartkiem będą szczęśliwi na wieczność w tamtym świecie...




Bartosz - 1993 - 2012
Wiktoria - 1993 - 2014

................................................................................................................................

Possibility - Lykke Li

jest taka możliwość
jest taka możliwość
Wszystko, co miałam było wszystkim, co miałam dostać.
jest taka możliwość
jest taka możliwość
Wszystko co miałam dostać odeszło z twym krokiem
Wszystko co miałam dostać odeszło z twym spojrzeniem

więc powiedz gdy usłyszysz zatrzymanie mego serca
jesteś jedynym który wie
powiedz, kiedy słyszysz mą ciszę
jest możliwym
że nie będę wiedzieć

wiem, że kiedy odchodzisz
wiem, że kiedy odchodzisz
przez krew i przez myśli
przenikasz jak złodziej
przez krew i przeze mnie
upadam gdy odchodzisz

Więc powiedz, kiedy usłyszysz, że moje serce stanęło.
Jesteś jedynym , który wie
Powiedz, kiedy słyszysz mą ciszę
jest możliwym
że nie będę wiedzieć

więc powiedz gdy mój szept ustanie
jesteś powodem dla którego jestem blisko
powiedz mi gdy usłyszysz, że upadam
jest możliwym, że nie będzie po mnie znać

przez krew i przez myśli
upadam gdy odchodzisz
przez krew i przeze mnie
podążam pod twym dowództwem

1 komentarz:

  1. Ołmajgad ;-;
    Powiem ci szczerze, że nie jest mnie łatwo wzruszyć. Rzadko płaczę, choć zdarza mi się to. Najczęściej na dobrych filmach, czasem na książce i również często na dobrych, smutnych fanfickach, takich jak "Sevmione - Impossible Love". Kocham to i na tym ryczałam jak bóbr... :'(
    A teraz... łezka poleciała, a to znaczy, że mnie poruszyłaś. Gratulacje!
    Piszesz nieźle, Wiki, rozwijaj się w tym kierunku. Jeśli kiedyś napiszesz drugie opowiadanie, KONIECZNIE napisz do mnie o tym i wyślij linka :)
    Co by tu jeszcze... Chyba tyle. Brawo! :D
    Zapraszam na mojego bloga, jeśli znajdziesz chwilę. Aczkolwiek wątpię, że będziesz w stanie go przeczytać... mało kto daje radę xD http://snape-granger-inna-historia.blogspot.com/p/mapa-huncwotow.html

    OdpowiedzUsuń