czwartek, 3 października 2013

Koncert

"Uczmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą."


Jutro miał się odbyć koncert zespołu Dvida "Wanted Day". Musiałam wymyślić jak przekonać babcię żeby mnie puściła.
-Babciu?
-Tak?
-Mogę iść na ten koncert co go u nas jutro grają?
-Możesz, ale tylko dla tego, że będzie tam twój kuzyn. Chciałam spytać jaki, ale już wjeżdżaliśmy do garażu. Następnego dnia, od rana przygotowywałam się do koncertu. Przy śniadaniu spytałam Bartka czy miałby ochotę pójść ze mną na koncert a on powiedział ,ze ma inne zajęcie. Zrobiło mi się tak jakby przykro.
Na koncercie...
Wysiadając z samochodu zauważyłam moje przyjaciółki: Marcelinę, Lole i Paulinę. Od razu do nich podbiegłam.
-Cześć dziewczyny! jak ja się za wami stęskniłam.
-My za tobą też 
-Paulina, jak tam Mariusz?http://img.likely.pl/photo/large/20130311/bad-boys-with-long-hair-likely-pl-b4968f52.jpeg (Mariusz to chłopak Pauliny) 
-Ach...denerwuje mnie jego była.
-Nie złość się na niego, ona jest w trudnej sytuacji, a Mariusz czuje się zobowiązany by jej pomóc. 
(Karolina ma problemy rodzinne i finansowe, dlatego że po śmiertelnym wypadku jej brata wszystkie długi przeszły na nią)
W tym samym momencie zawołał nas Mariusz z informacją, że już wchodzimy do środka. Gdy na scenie rozbłysły światła doznałam szoku.

2 komentarze:

  1. "Uczmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą." No, a to nie było raczej coś w stylu... "Śpieszmy" zamiast "Uczmy"? Jan Twardowski to powiedział :3 Uwielbiam wiersze tego gościa :D ♥
    Szoku, mówisz? Dobrze, że nie zeszła na zawał ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha...co do cytatu są różne, przerobione wersje :)

      Usuń