czwartek, 3 października 2013

Od początku

"Człowiek powinien poszukiwać tego, co jest a nie tego, co jego zdaniem powinno być."


W piątek po południu jechałam do babci autobusem. od samego rana czułam, że coś się wydarzy, i to "coś" miałoby zmienić moje życie na zawsze.Kiedy dojechałam na miejsce, na przystanku spotkałam kolesia, który prosił o jedzenie. Dałam mu moje jabłko, a on serdecznie mi podziękował. Z PKSu miałam dość spory kawałek. Strasznie nie chciało mi się iść, ale na przystanku nocować nie będę, więc włączyłam moją ulubioną piosenkę od System Of A Down https://www.youtube.com/watch?v=5vBGOrI6yBk i ruszyłam w drogę. Kiedy doszłam do babci otworzył mi bardzo przystojny brunet z brązowymi oczami i długimi włosami.Od jego urody aż zawróciło mi się w głowie.
-Cześć! jest moja babcia?
-Tak, wejdź.

1 komentarz:

  1. Trolololo xD
    Kiedy przeglądałam archiwum, zauważyłam, że masz bardzo dużo rozdziałów. Przeraziłam się, a jednocześnie zachwyciłam, ale biorąc pod uwagę to, ze są one takie króciutkie, to nie powinno mi zająć za długo przeczytanie ich :D
    Wiem, że to opowiadanie jest już skończone, ale jeśli kiedyś coś jeszcze napiszesz, to rada: nigdy linków do piosenek w treści opowiadania :) Można umieścić taką informację umieścić we wstępie, przed "Główną" częścią postu, czyli rozdziałem :)
    Ta piosenka niekoniecznie przypadła mi do gustu, ale o gustach się nie dyskutuje xD To chyba po prostu nie moje klimaty, lolol xD
    Ortografia poziom hard, interpunkcja nawet w porządku :D Stylistyka też dobra. Jest git :)
    Jedziemy dalej :*

    OdpowiedzUsuń