poniedziałek, 14 października 2013

Samotność

"Życie można przeżyć tylko na dwa sposoby. Tak jakby cudem było wszystko, lub tak jakby cudem nie było nic."


Miną tydzień od kiedy "Wanted Day" rozpoczęło swoją  trasę koncertową. Zostałam sama, wszyscy pojechali. Paulina, Mariusz, Lola, Bartek, David i Marcela, a ja siedziałam w domu całymi dniami oglądając telewizję. Świetne wakacje !!! A, został jeszcze Łukasz, ale z nim nie mam ochoty się spotykać. Dziś od samego rana chodzę z głową w chmurach.
-Wiki!, Wiktoria! - krzyknęła babcia
-Przepraszam, nie słyszałam
-Pytałam czy jedziesz ze mną do cioci Agaty
-Tak, poczekaj tylko się ubiorę
Ciocia Agata to siostra mojej mamy. Są, a raczej były uderzająco podobne. Kocham ją, ona zastępuje mi mamę, zawsze jest przy mnie w tedy kiedy jej potrzebuję. Zeszłam na duł i wsiadłam do samochodu. Droga zajęła nam jakieś 40 minut. Kiedy wysiadłam z samochodu ciocia mocno mnie do siebie przytuliła. Potem babcia z ciocią weszły do domu a ja postanowiłam zadzwonić do Pauliny.
-Hej, jak trasa ?
-Super bawimy się jak nigdy, szkoda, że cię tu z nami nie ma
-Mi też was brakuje.
-Dobra muszę kończyć bo Lola mnie woła. 
-Pa
Kiedy podniosłam wzrok zauważyłam, że jakieś 40 cm dalej stoi Daniel i się do mnie uśmiecha. Podbiegłam do niego i rzuciłam mu się na szyję. Daniel to Mój kuzyn, zanim zmarli moi rodzice przyjeżdżał do nas bardzo często.
-Hej Wiki - powiedział uradowany - jak ja cię dawno nie widziałem.
-No chyba z rok - odparłam z smutkiem w głosie - a tak w ogóle, gdzie jest Sandra ?
Sandra to młodsza siostra Daniela. Sprawia wrażenie wrednej, ale dla przyjaciół i rodziny jest miła
-Siedzi w swoim pokoju obrażona, że nie może iść na imprezę
-Heh, chciałabym mieć jej problemy.
Daniel popatrzył na mnie z zaciekawieniem i zaprosił do środka.

1 komentarz:

  1. "Życie można przeżyć tylko na dwa sposoby. Tak jakby cudem było wszystko, lub tak jakby cudem nie było nic."
    Mmm, Einstein! :D Facet był geniuszem, a ten cytat to nawet mam gdzieś w pokoju powieszony, czy coś... Kocham <3
    Chciałabym mieć jej problemy - taaak, ja też... lol xD

    OdpowiedzUsuń